2013. március 26., kedd

Fáradt esték vacsorája

Elértem a fáradtságnak egy olyan pontjára a mai napon, ami már kicsit nekem is sok. :) Sűrű hetek vannak mögöttem, kisebb kudarcokkal, de annál nagyobb sikerekkel (legalábbis én így érzem), és ami a legfontosabb, a kimerültség ellenére is biztos vagyok benne, hogy megérte.
Ehhez képest azt veszem észre magamon, hogy gyakorlatilag már beszélni is képtelen vagyok (ami az én esetemben igen furcsa és ritkán észlelt jelenség), úgy lelassultam. :) Ennek ellenére mikor több hét kihagyás után feljöttem ide a blogra, és megnéztem a látogatottságot, úgy döntöttem,egy bejegyzés kipréselek magamból végre. Mert hiába nincsenek új receptek, a blog olvasottsága egyre nő, ami azt mutatja nekem, hogy igenis sokan vagyunk ezzel a betegséggel, és ha néhány tippel, recepttel segíteni tudok, már megérte.
Épp ezért nem erőltetem a homályos látással idepötyögött rövid kis monológot, inkább mutatok egy borzasztóan egyszerű, ám annál finomabb receptet. :) Ideális hasonlóan fáradt estéken vacsorára.

Fetás csicseriborsó saláta (4 főre)


- 2 doboz konzerv csicseriborsó (800 g)
- 150 g feta
- 1 kisebb lilahagyma
- 2 ek friss / 1-2 tk szárított bazsalikom
- kevés olívaolaj, bors

A csicserborsót alaposan leöblítjük és lecsepegtetjük. A lilahagymát félbe vágjuk, majd egészen vékonyan felszeleteljük. Összekeverjük a hozzávalókat és már kész is.

Kínálhatunk hozzá pitakenyeret is.

CH tartalom: 1 adag 27 g CH-t tartalmaz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...