2016. június 25., szombat

Jégkrém pillanatok alatt

Bár általában nem szoktam foglalkozni a nagy meleggel a konyhában, hisz ha sütni kell, akkor sütni kell, nincs mit tenni, de mostanság nekem sincs sok kedvem bakapcsolni a sütőt. :) Helyette inkább jégkrémet készítettem. Az IKEA_ban kapható kis jégkrém szettet használom és imádom, mert fél perc alatt csak összeturmixolom a hozzávalókat és már kész is a jégkrém - persze miután megfagyott. :)

Az elmúlt években rengeteg variációt készítettem már, csak sosem szoktam fotózni. Ti is variáljátok bátran, ami jólesik. :) Ez most eperrel és rebarbarával készült.

Epres-rebarbarás-kókuszvizes jégkrém


Hozzávalók 6 jégkrémhez
25 dkg eper
10-15 dkg rebarbara (tisztítva mérve)
1 evőkanál nyírfacukor (elhagyható)
1 dl kókuszvíz  
1/2 citrom leve

A hozzávalókat turmixgépben vagy botmixerrel pürésítjük, jégkrémformákba töltjük. 3-4 óra fagyasztás után fogyaszthatjuk.

CH tartalom: 10 g CH/darab
Kalóriatartalom: 47 kcal/darab





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...