2017. december 11., hétfő

Egy kis esti érzelgősség

Azon gondolkodtam ma vasalás közben, hogy vajon hány év kell egy ruhatár kicserélődéséhez. No persze nem a női ruhásszekrényre gondolok, mert annak tartalma gyorsabban változik, mint a forgószél. Ellenben az Uram ruhatára inkább tekinthető állandónak. És az elmúlt hónapokban többször szembesültem vele, hogy le kellett selejteznem bizonyos ruhákat - elkoptak, kiszakadtak, stb... Pedig én vettem őket neki. Hiába, ez is az idő múlásának a jele. Eljön majd az az idő is, amikor a szekrényben már csak a közös élet során beszerzett ruhadarabok fognak lógni.
Lehet, a hormonok teszik továbbra is, de valahogy meghatódtam és el is szomorodtam, mikor ezeket az elhasznált darabokat selejteztem. Sok emlék kötődött hozzájuk (no persze nem egy pár lyukas zokniról beszélek :)). És persze öröm is volt mindebben, hiszen ez is a közös és egyre hosszabb utat jelképezi.
Oké, most már abbahagyom az érzelgősséget. Inkább hozok egy újabb receptet, bár ez is passzol a hangulatomhoz, mert ideális téli estéken a kanapéra kucorodáshoz. :) És nem utolsó sorban remek gasztroajándék is karácsonyra. :)

A hozzávalók a Magosboltban szereztem be, a recept a Kifőztük online gasztromagazinban is megejelent.

Fűszeres almatea-keverék

Hozzávalók
3 dkg natúr aszalt almakocka
1,5 dkg natúr aszalt almakarika
1,5 dkg natúr aszalt birsalma
1,5 dkg natúr aszalt gyömbér
6 csillagánizs
1,5 evőkanál tört fahéj
1,5 teáskanál szegfűszeg
1 teáskanál szegfűbors

A teakeverékhez a hozzávalókat felaprítjuk, majd alaposan összekeverjük, és jól záródó üvegbe töltve tároljuk. A tea elkészítéséhez bögrénként 1 evőkanálnyi keveréket forrásban lévő vízzel leöntünk, majd 10 percig állni hagyjuk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...