2014. május 30., péntek

A harmadik szülinap :)

Hihetetlen, de már több, mint 3 éve írom a blogot. Sőt, most már annyira a mindennapjaim részévé vált, hogy el is feledkeztem arról, hogy az én kis blogomnak születésnapja volt hétfőn. Szép mi, mondhatom... :)

Ennek ellenére ez az év is szép volt számomra, talán még sűrűbb, mint a korábbiak, de csodás élményekben gazdag és ez a fontos. Ami külön öröm számomra, hogy ami egy éve még kísérletezés volt a diéta miatt, mára már rutinná vált és ezért az életmódváltásért nagyon hálás vagyok a sorsnak, még ha ilyen kényszerhelyzet is szülte.

Úgy érzem, a konyhában is egyre több alternatívát keresek, de erről már írtam nem olyan régen, így még egyszer nem részletezném. Ez viszont szerintem kreatívabb főzésre ösztönöz és talán ez az, amire a legbüszkébb vagyok az idei évben.

És persze jó néhány receptre. Nem tudom, hogy tavaly is ennyire nehéz volt-e kiválasztani a top recepteket, de őszintén szólva most nagyon megszenvedtem vele. Lehet, hogy legalább egy top 10-es listát kellene felállítanom ezentúl. :)


Kezdjük az összefoglalót felülről, balról jobbra haladva:

A Szedres-áfonyás torta. Félig ugyan adaptált a piskótája, de annyira finom, hogy itt a helye. Éljen a szederszezon!
A Csirkés-kolbászos-rizses egytál egy telitalálat volt. Pedig alig mertem nekikezdeni a barna rizs főzési ideje miatt, hisz sehol nem láttam olyan receptet, ahol rizses egytálat barna rizzsel készítettek volna. Ami bizony nagy vétek. Ráadásul még praktikus is, hisz a főzési idő alatt a hús omlósra párolódik, a barna rizst meg sokkal nehezebb szétfőzni, mint a fehéret. :) Csak ajánlani tudom. :)
A Hagymás tönkölykenyérke ihletője egy bolti kenyér volt, csak ez egészségesebb alternatíva a teljes kiőrlésű liszt miatt. A sült hagyma egy kellemes édeskés ízvilágot csempész bele, fantasztikus az íze.
Az ázsiai wokos ételek még mindig nagy kedvenceim. Ez a Kínai keles pirított sertés azért volt meglepetés, mert sosem hittem volna, hogy darált hússal ilyen ízvilágot lehet elérni, érdemes kipróbálni! 
Nos, a Csokoládés narancskrém tortán szerintem nincs mit magyarázni. Kakaós piskóta, habkönnyű narancskrémmel, sűrű csokoládkrémmel a tetején. Van olyan, aki ne szeretné? :)
Következő kedvencem a Fűszeres pirított magvak. Egy igazi egészséges nassolnivaló. Persze, mértékkel. Mert abbahagyni szinte képtelenség. Főleg még langyosan, frissen. Minden tévézésnél csak ezt enném. :)
No és a kuglóf. A Mogyorós kuglóf. Az első nyomtatásban megjelent receptem, amit még mindig alig hiszek el... :)
És végül, de nem utolsó sorban egy klasszikus az én változatomban: Paradicsomos húsgombócok. Aki még nem próbálta, az most már kénytelen lesz. :)

Amiért hálás vagyok az elmúlt egy évben a blog vonatkozásában, hogy egyre több visszajelzést kapok Tőletek, Olvasóktól, hogy elkészítetek egy-egy receptet a blogomról. Számomra ez továbbra is hihetetlen és borzasztóan nagy öröm. Különösen örülök annak, ha inzulinrezisztens sorstársaimnak tudok a kezdeti nehéz időszakban segíteni a receptjeimmel, mert tudom, hogy sokan megijednek az elején a diétától. Pedig felesleges, hisz a diéta mellett ugyanúgy lehet változatos és ízletes fogásokat készíteni. Remélem, hogy ezt az én receptjeim is bizonyítják.
De nem szaporítom a szót feleslegesen, inkább azzal zárom a harmadik év összefoglaló sorait, hogy KÖSZÖNÖM Nektek! Hogy itt vagytok, hogy olvastok, és hogy támogattok. :)
És jó főzőcskézést mindenkinek, aki ide téved! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...