2016. szeptember 12., hétfő

Segítsüti 2016. ősz

Nagyon örültem, hogy idén is részt vehetek a Segítsüti jótékonysági sütiárverésén. A Segítsüti keretében most már évente kétszer összefog 30 gasztroblogger, mindenki elkészít egy-egy csodálatos süteményt, amelyre licitálni lehet három napon át a Segítsüti oldalán. Az árverésből befolyt összeget pedig egy-egy jótékonysági szervezet kapja meg.

A licit szeptember 12. 8:00 és szeptember 15. 16:00 között zajlik, a Peter Cerny Alapítvány   javára. Az utoljára a legnagyobb összeget felajánló viheti majd el a sütit, épp ezért érdemes az utolsó órákban résen lenni a licitnél. Licitálni az alábbi oldalon lehet. A Segítsütiről a részletes leírást pedig itt találjátok.
Licitálni nem csak egyénileg lehet: álljatok össze többen barátok, vagy a munkahelyen a csapatoddal. A jó cél érdekében sütit venni és enni, nem olyan nagy áldozat. ;)

Idén azt hiszem, nem bonyolítottam túl, inkább biztosra mentem, mert úgy gondolom, a Túró rudi tortával nem lehet tévedni. :) Legalábbis aki eddig kóstolta, nem panaszkodott és megmondom őszintén, túrótortából már ezerfélét készítettem, csak épp a "klasszikus" változatot nem, hát itt volt az ideje. :)

A tavalyi évhez hasonlóan gény szerint el tudom készíteni gluténmentes változatban is. Ha valaki nem tart rá igényt, hogy diabetikus legyen, akkor készülhet sima cukorral és sima fehér liszttel is. Sőt, ha valaki szeretné, eritrittel is készíthetem a krémet, hogy még alacsonyabb legyen a szénhidrát tartalma és még többet lehessen enni belőle. ;) Illetve laktüzmentes termékekből is tudom készíteni.

CH tartalom: 16 g CH/szelet
Kalóriatartalom: 254 kcal/szelet
(a torta 22 cm átmérőjű és 14 szelettel számoltam)

A receptet majd csak később publikálom, addig licitáljatok (és ne csak az én sütimre, a többi csodára is!), segítsük ennyivel, hogy minél több koraszülött gyermek kaphasson időben megfelelő ellátást!


És íme az én idei sütüm, ki szeretné megkóstolni? :)

Túró rudi torta







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...